Рад Студентске службе за време ванредног стања

У складу са рестриктивним мерама Владе Републике Србије и препорукама Универзитета у Београду, почев од 23. марта 2020. године, Студентска служба ће издавати документа у папирној форми, само у случају када је то неопходно и нужно.

Молба за издавање документа мора да садржи и образложење неопходности и нужности, и треба да буде послата на адресу dekanat[ат]matf.bg.ac.rs. Оцену о нужности издавања документа доноси руководство Математичког факултета, уз консултације са Секретаријатом Универзитета у Београду. Будући да се планирање ангажовања запослених врши само за извршавање одређених задатака, а не за континуирани рад, Студентска служба може издавати неопходна документа само једном недељно, средом у периоду од 10 до 12 сати. За време ванредног стања, стандардне потврде могу бити послате само у електронској форми.


Нажалост није могуће оставити коментар.

Вести и дешавања


Активности на семинарима

све вести