[Анализа 2] Резултати јунског рока
25. Јун, 2020

Резултате јунског испитног рока из Анализе 2 можете видети овде. Увид у радове је сутра, 26.6. у 16 часова у кабинету 834. Потребно је претходно се најавити мејлом.

Matf125. Јун, 2020
Ako mogu da nam se okace resenja ovog roka, koji je btw isti kao za smer teorijke matematike, hvala

Срђан Стефановић29. Јун, 2020
Поштовани колега,

Мислим да нисам заслужио овакав коментар, постоји и фина опција да се пошаље мејл асистенту за молбом као што су то учинили поједини студенти. Но, ја сам га дозволио на сајту јер сматрам да бих другачије злоупотребио слободу говора, а она би се огледала и у потпису студента. На претходне консултације се јавио 1 мој студент. Часове преко Зума су посећивала 4 студента. Тада су сви студенти могли да питају шта им није јасно.

Решења ћемо окачити сутра. Ја сам ових дана имао и обавезе око других испита које држим, односно које полажем. Такође, одржаћу и консултације на којима могу детаљно да прокоментаришем те задатке.

Што се тиче навода да сте имали исти испит као теоријска, то апсолутно није на месту. Испит је у овом року полагао један (1) студент теоријске математике. Иза ових задатака стоје сва четири асистента, као и три професора, а ја потписујем да су задаци били изразито лепи и лаки (што ће се видети из решења, а трудићемо се да и даље буду лепи и лаки). Дакле задатак број 1 и 3 сам радио малтене исти на вежбама (ову реченицу су изговориле и колегинице Мишић и Бранковић, надам се да ће то и јавно да потврде). Да ли мислите да смо ми испит саставили за тог једног студента и онда га дали свим осталим или је било баш обрнуто? Уосталом, да ли се заборавља да Ви такође имате 4+4 часа вежби и предавања као што то има МНВ смер, па не видим посебну разлику зашто би имали различите задатке од МНВ смера минус један студент. Да ли Ви сматрате да у наредним роковима ова два смера, имајући у виду да студената М смера који ће изаћи у наредним роковима има укупно мање од 5?

Срдачан поздрав,
Срђан Стефановић

Катарина Бранковић29. Јун, 2020
Здраво Матф1,

Осећам потребу да прокоментаришем Ваш коментар.
Из изношења тога да је рок исти као и за смер теоријске математике верујем да желите да се пожалите на тежину истог но морала бих да се не сложим са Вама.
Даћу себи за право да се осврнем на задатке са рока и надам се променим Ваше мишљење о тежини истог.

Што се првог задатка тиче, сличан задатак је урађен на вежбама управо код колеге Срђана. Чак и да сте прескочили тај час вежби, сличан задатак сте могли пронаћи и у збирки "Метрички простори" чији је аутор Милан Перић (страна 36. пример б)). Сматрам да се испитни задатак који је сличан задатку који је рађен на вежбама и који се налази у литератури који сви предлажу не може сматрати тешким.

Други задатак у ком се испитује диференцијабилност и непрекидност функције се заиста круцијално не разликује од милион сличних задатака урађених у Милиној свесци (која се такође сматра скоро званичном литературом).

Као што сам на увиду у радове и увидела, трећи задатак се једноставном и очигледном параметризацијом своди на шаблонско рачунање интеграла и ево са ове тачке гледишта не могу да верујем да га нисам урадила.

Такође сам мишљења да су и примери а),в),г) у четвртом задатку радиви и да при решавању истих нема неких револуционарних идеја које нису већ виђене у збирки на енастави.

Надам се да ћете се након гледања решења рока сложити са мном да је Ваше иницирање да је рок био тежак неаргументовано.


Срдачан поздрав и срећно са спремањем испита у предстојаћем року,
Катарина Бранковић

matf30. Јун, 2020
kako nije bilo tesko a ovako mala prolaznoat iniko nema preko pola

Срђан Стефановић02. Јул, 2020
Поштовани колега,

Решења задатака можете видети на мојој јутјуб страници. Ако их погледате, схватићете да су краћа и једноставна од већине примера које смо радили на часу, а од студента траже само схватање градива. Технички гледано, куцана решења била би за нијансу дужа од поставки задатака.

Што се тиче Вашег коментара, није тачно да нико није имао преко пола. Две студенткиње су положиле писмени део освојивши 31, односно 30 поена. Искрено се надам да ће пролазност у наредним роковима бити већа (мада како уопште мерите пролазност?), стојим на распологању свим студентима за сваку нејасноћу коју имају.

Срдачан поздрав,
Срђан



  (опционо)

  (неће бити прикаѕано)

(Кликните на слику ако не можете да прочитате!)
CAPTCHA!



Текући курсеви