Rad Studentske službe za vreme vanrednog stanja

U skladu sa restriktivnim merama Vlade Republike Srbije i preporukama Univerziteta u Beogradu, počev od 23. marta 2020. godine, Studentska služba će izdavati dokumenta u papirnoj formi, samo u slučaju kada je to neophodno i nužno.

Molba za izdavanje dokumenta mora da sadrži i obrazloženje neophodnosti i nužnosti, i treba da bude poslata na adresu dekanat[at]matf.bg.ac.rs. Ocenu o nužnosti izdavanja dokumenta donosi rukovodstvo Matematičkog fakulteta, uz konsultacije sa Sekretarijatom Univerziteta u Beogradu. Budući da se planiranje angažovanja zaposlenih vrši samo za izvršavanje određenih zadataka, a ne za kontinuirani rad, Studentska služba može izdavati neophodna dokumenta samo jednom nedeljno, sredom u periodu od 10 do 12 sati. Za vreme vanrednog stanja, standardne potvrde mogu biti poslate samo u elektronskoj formi.



Ostavite vaš komentar:


(opciono)
(nece biti prikazano)